Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
有人能幫忙代買美國的東西嗎超市有的
May 25th 2013, 19:03

我知道這樣問有點好笑喔哈哈哈哈哈ㄏ~~~~~~
因為我實在太喜歡一款美泰公司的芭比娃娃了
叫做Monster high
台灣番成精靈高中
最近這陣子才剛進來台灣
有大概20幾隻娃娃近來台灣
這些我都有了 可是這些款式是美國兩三年前的款式!!!

所以我需要有沒有好心人
會到美國 還是有親戚朋友在美國
能幫我帶
因為我是學生 代購都太貴了
掏寶那些網站又很麻煩!!!!!!!!!
感恩~~~~~~~~~~~~~
美國各大超市都有的!!!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 candycrush 的頭像
    candycrush

    聶小倩電視劇 , 聶小倩 陳庭妮 , 聶小倩 中視 , 聶小倩線上看 , 聶小倩 陳庭妮線上看 , 聶小倩電視劇線上看 , 搶救21克的愛情 , 莫子儀 , 聶小倩 陳庭妮第一集 , 陳庭妮 , 聶小倩 中視線上看

    candycrush 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()